Сьогодні в залі засідань готельного комплексу «Клеопатра» відбувся круглий стіл «школа без булінгу», який проводиться в рамках обласного соціального проєкту з протидії насильству за ініціативи голови Хмельницької обласної ради Віолети Олександрівни Лабазюк. Участь в роботі круглого столу взяли заступник керівника виконавчого апарату Хмельницької обласної ради Тетяна Іванівна Зеленко, модератор проєкту Сергій Андрійович Ковальчук, керуючий справами виконавчого апарату Кам’янець-Подільської районної ради Оксана Розумяк, начальник управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради Сергій Мельник, працівники служб у справах дітей облдержадміністрації та Кам’янець-Подільської міської ради, відділу ювенальної превенції Управління превентивної діяльності Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області, психологи та освітяни району. Учасники зустрічі обговорили проблему цькування у школах, загрози булігу в інтернеті, заходи з протидії та психологічні особливості виникнення та подолання цього явища у шкільному середовищі.
Доповідачі ознайомили присутніх з роллю психологічної служби у попередженні та подоланні булінгу в освітньому середовищі та поінформували про шляхи протидії та попередження цієї форми психологічного насильства, що відбувається за участі неповнолітніх засуджених за вчинення кримінальних правопорушень. Також наголосили на важливості просвітницької діяльності щодо попередження та профілактики насильства у закладах освіти Кам’янеччини та представили план заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу. Сьогодні ж у рамках круглого столу «школа без булінгу» його доповідачі провели для освітян міста та району тренінг, який покликаний звернути увагу на дану проблему серед підростаючого покоління, її причини, форми, можливу відповідальність та запобігання ганебному явищу. Спікери поділились з учасниками тренінгу шляхами профілактики та протидії насильству в шкільному середовищі. Надали інформацію про необхідність запровадження плану дій щодо подолання булінгу у навчальних закладах, наголосили на необхідності ґрунтовної роботи з батьками учнів та доступності для дітей інформації про гарячі лінії та можливість отримати допомогу. Також під час тренінгу освітяни отримали відповіді на гострі запитання, які найчастіше виникають у тих, хто зіштовхнувся із цькуванням. Серед них: послідовність дій та відповідальність усіх сторін у випадку виявлення та доведення випадку булінгу та його види. Обговорили психологічні особливості виявлення поведінкових ознак булера, спостерігачів та жертви булінгу. Доповідачі застерегли від замовчування таких випадків, оскільки це тільки погіршує ситуацію.